فروش قطعات ماشين ظرفشويي بوش

نمايندگي تعميرات بوش

فروش قطعات ماشين ظرفشويي بوش

۳ بازديد

طرحان شركت بوش يك ماشين لباسشويي منحصر به فرد با ويژگي هاي خاص طراحي نموده اند كه توانايي شستن لباس را تا حد ممكن بالا برده است به طوري كه با مصرف آب و برق خيلي كم لباس ها را ميشوئد. اين امكان با طراحي شستشوي استوانه اي در لباسشويي بوش امكان پذير شده است.

البته ماشين لباسشويي هاي جديد بوش توانايي شستن با تكنولوژي پيمانه هوشمند (i – DOS) را نيز دارند كه در اين مدل ها نيازي به ريختن مواد شوينده در هر نوبت نمي باشد بلكه فقط يكبار مخزن مايع شستشو و نرم كننده شارژ مي شود و براي 20 مرتبه شستشو به صورت هوشمند از آن استفاده خواهد شد.

 

654165416541651 تعميرات لباسشويي بوش

تعميرات لباسشويي بوش

طرحان شركت بوش يك ماشين لباسشويي منحصر به فرد با ويژگي هاي خاص طراحي نموده اند كه توانايي شستن لباس را تا حد ممكن بالا برده است به طوري كه با مصرف آب و برق خيلي كم لباس ها را ميشوئد. اين امكان با طراحي شستشوي استوانه اي در لباسشويي بوش امكان پذير شده است.

البته ماشين لباسشويي هاي جديد بوش توانايي شستن با تكنولوژي پيمانه هوشمند (i – DOS) را نيز دارند كه در اين مدل ها نيازي به ريختن مواد شوينده در هر نوبت نمي باشد بلكه فقط يكبار مخزن مايع شستشو و نرم كننده شارژ مي شود و براي 20 مرتبه شستشو به صورت هوشمند از آن استفاده خواهد شد.

 

654165416541651 تعميرات لباسشويي بوش

تعميرات لباسشويي بوش

تعميرگاه مجاز ماشين لباسشويي بوش

نمايندگي تعميرات بوش و تعميرگاه مجاز مركزي بوش با سابقه طولاني در زمينه خدمات پس از فروش لوازم خانگي و البته تعمير ماشين لباسشويي بوش مفتخر است سال ها تلاش نموده كه با تربيت پرسنل هاي تحصيل كرده و با تجربه، خدمات با كيفيتي را به هموطنان عزيز ارائه نمايد.

در سالهاي اخير تجهيزات لباسشويي هاي بوش بسيار پيشرفته و البته ديجيتال شده است. در اين راستا، لباسشويي بوش با استفاده از تكنولوژي BLDC توانسته است در پائين آوردن مصرف انرژي در دنيا پيشتاز باشد و دستگاه هاي ماشين لباسشويي با مصرف A+++ , A++ , A توليد نمايد.

ضمانت تعميرات شركت بوش

در نمايندگي تعميرات بوش، تعمير ماشين لباسشويي به صورت 100 درصد در منزل با 36 ماه ضمانت كتبي و انجام تعمير كمتر از 2 ساعت پس از تماس مشتري انجام مي شود. همچنين نمايندگي تعميرات بوش و تعميرگاه و نمايندگي مجاز تهران تعميرات بوش به صورت 24/7 يعني 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رساني به مشتركين محترم مي باشد توضيح اينكه اگر مدت ضمانت دستگاه شما به پايان نرسيده حتماً با شماره هاي مندرج برروي كارت گارانتي خود تماس حاصل فرمائيد.

در غير اين صورت نمايندگي تعميرات بوش و تعميرگاه مركزي تعميرات لوازم خانگي بوش به عنوان نمايندگي رسمي بوش در تهران و همچنين تعميرگاه مجاز بوش تعميرات لباسشويي شما را در كمتر از 2 ساعت به پايان خواهد رساند.

لوازم يدكي لباسشويي بوش

ماشين ظرفشويي كارهاي فراواني را در آشپزخانه انجام ميدهد. به علاوه، در هر شستشو در مقايسه با شستشوي دستي ظروف، در مصرف چندين ليتر آب آشاميدني ارزشمند صرفه جويي ميكند. اما حتي ماشين ظرفشويي Bosch نيز مانند هر وسيله ي برقي باكيفيت ممكن است دچار اختلال شود. در اين صورت، مستقيماً با مركز خدمات مشتريان مخصوص ماشينهاي ظرفشويي تماس بگيريد.

و با استفاده از شبكه خدماتي گسترده Bosch، خدمات مشتريان بلافاصله به شما مراجعه و هرگونه مشكل ماشين ظرفشويي شما را سريع و مطمئن با مجرب ترين تكنسين ها انجام مي دهيم.

براي تضمين اينكه تكنيسين متعهد خدمات مشتريان Bosch حتي به صورت تلفني راهنماييهاي لازم را به شما ارائه ميدهد، بايد دو چيز مهم درباره ماشين ظرفشويي خود را بدانيد: شماره محصول (E-NR) و تاريخ توليد محصول (FD). اين اعداد روي پلاك مشخصات محصول درج شدهاند – و به مثابه كارت شناسايي ماشين ظرفشويي شما هستند.

بسته به نوع ماشين ظرفشويي خود، پلاك مشخصات آن يا داخل درب و يا روي لبه بالايي محصول قرار دارد. بهترين كار اين است كه قبل از آنكه به صورت تلفني يا آنلاين با مركز خدمات مشتريان Bosch تماس بگيريد، شماره محصول (E NR) و تاريخ توليد (FD) ماشين ظرفشويي خود را پيدا كنيد تا تكنيسين متعهد خدمات مشتريان Bosch بتواند سريع و مطمئن ماشين ظرفشويي شما را تعمير نمايد.

و اگر براي ماشين ظرفشويي خود نياز به قطعات يدكي يا لوازم جانبي داريد، باز هم بايد اطلاعات پلاك مشخصات محصول خود را بدانيد. قطعات يدكي يا لوازم جانبي مناسب ماشين ظرفشويي شما را تنها ميتوان با استفاده از E-NR درست مشخص نمود.

64984894894894 تعميرات لباسشويي بوش

تعمير لوازم خانگي در محل با مجرب ترين تكنسين

رفع ارور f23 ماشين لباسشويي بوش

لباسشويي بوش E63 وضعيت عادي-نوع اشتباه برنامه نويسي جايگزين برد-ريست برد

لباسشويي يوش E67 نوع برنامه نويسي- نرم افزار كنترل

لباسشويي بوش F:26 هيدروستات بررسي شود

لباسشويي بوش . .F يكي از بردها ايراد دارد

لباسشويي بوش F12 ارسال به نمايندگي – ناهمخواني بين برد و ديس پلي براي اپيرام دوباره

لباسشويي بوش F16 پيام ارور در ماشين

لباسشويي بوش F17 مشكل ورودي آب

لباسشويي بوش F18 عمل نكردن پمپ تخليه

لباسشويي بوش F21 مشكل موتور

لباسشويي بوش F23 پيام ارور مربوط به سووئيچ شناور كف

لباسشويي بوش F26 ايراد در ميكرو سوئيچ

لباسشويي بوش F34 پيام ارور ميكرو سوئيچ در ماشين

لباسشويي بوش F42 ايراد مربوط به موتور-ذغال موتور- سوكت-سيم كشي

لباسشويي بوش F43 ايراد مربوط به موتور-ذغال موتور-سوكت- سيم كشي

لباسشويي بوش F57 قفل نشدن در ماشين

لباسشويي بوش F61 قفل نشدن در ماشين

لباسشويي بوش F64 سوكت برد عيب دارد

لباسشويي بوش F17 در ماشين درست بسته نشده است

لباسشويي بوش OPERATING نياز به بازكردن برد براي تعمير و ارسال به تعميرگاه دارد

65as651adcv تعميرات لباسشويي بوش

لوازم يدكي لباسشويي بوش

فروش قطعات ماشين ظرفشويي بوش

ماشين لباسشويي يكي از ماشين هاي پر مصرف در خانه ها است كه هر روز مورد استفاده مي باشد. احتمالا فكر مي كنيد كه چون ماشين لباسشويي خودتان را با قيمتي بالا و از برندي خاص خريده ايد، عمر دستگاه بيشتر است و ديرتر دچار ايراد مي شود؛ ما به منزله يك گروه فعال در عرصه تعميرات انواع لباسشويي اين مسئله را تاييد مي كنيم اما اگر مي خواهيد خريد مناسبي داشته باشيد تلاش كنيد با توجه به بودجه ي مالي تان، بهترين انتخاب را انجام دهيد. زيرا خريد از برندهاي شناخته شده لوازم خانگي حس رضايت و اطمينان بيشتري را به همراه دارد.

اما مسئله اي مهمتر نيز وجود دارد و آن بروز مشكلات و عيب هاي احتمالي در لوازم خانگي است و به هرحال احتمال دارد كه به خاطر دليل هاي بسياري نياز به تماس با تعميرگاه مجاز تعميرات لباسشويي در كرج داشته باشيد. نحوه استفاده شما از لباسشويي مهمتر از خريد آن است و مي توان گفت طول عمر زياد آن به كاربري اصولي و صحيح وابسته است.

امكان دارد با اينكه تمام سعي خودتان را كرده ايد تا در حفظ و نگهداري و طرز استفاده از آن دقت كنيد، اما باز ايرادي براي لباسشويي شما به وجود آمده كه نياز به تعمير پيدا كرده است.هميشه از فروشگاه ها و نمايندگي هاي مجاز خريد كنيد. براي هر برند فعال در عرصه توليدات لوازم خانگي، فروشگاه هاي معتبري در شهرهاي مختلف است. با خريد از آنها مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه در صورت ايجاد ايراد و مشكلات احتمالي، از خدمات پس از فروش لباسشويي استفاده خواهيد كرد و اين امكان هنگامي ميسر است كه در موقع خريد، كارت گارانتي ماشين لباسشويي را از فروشنده دريافت كنيد و همه قطعات ماشين را به صورت ضمانت شده خريداري نماييد.

تماس با تعميرات لباسشويي بوش

نمايندگي مركزي بوش آماده ارائه خدمات مربوط به تعميرات همه ماشين هاي بوش است. مراجعه شما تنها با يك تماس تلفني ميسر است و نيازي به انتقال لباسشويي خود به تعميرگاه نمي باشد. اين مزيت مشكل فاصله خدماتي را از بين مي برد و شما را در هر ناحيه تهران كه باشيد قادر مي سازد تا با يك تماس تلفني از همه خدمات تعميراتي لباسشويي بوش بهره مند شويد.

براي بهره مندي از خدمات پس از فروش بوش و همينطور بقيه برندها مي توانيد با ما در ارتباط باشيد.

اگر نياز به تماس با تعميرگاه مركزي بوش و خدمات پس از فروش بوش داشته باشيد مي توانيد از شماره تلفن نمايندگي تعميرات بوش موجود در سايت استفاده كنيد و خدمات لازم براي انواع لباسشويي بوش از ما بخواهيد.

تعميرگاه مجاز بوش و نمايندگي تعميرات لباسشويي بوش با تجربه ساليان خود و نيروي متخصص توانسته رضايت مشتريان خود را جلب كند و اعتماد بيشتري را در ارائه خدمات به دست آورد.

منبع: نمايندگي تعميرات بوش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.