تعمير ماكروفر بوش – BOSCH

نمايندگي تعميرات بوش

تعمير ماكروفر بوش – BOSCH

۳ بازديد

براي استفاده از خدمات حضوري ما مي توانيد از دو روش درخواست اعزام تعميركار ماكروويوهاي بوش را به ما اعلام نماييد، براي استفاده سريع از اين خدمات و اعزام تكنسين به محل شما مي توانيد با استفاده از شماره تلفن هاي ما در پايين برگه تماس مستقيم با تعميرگاه برقرار كنيد و يا از طريق تكميل فرم سفارش تعمير در محل اقدام به در خواست كتبي اعزام همكاران ما به محل خود كنيد، تا در سريع ترين زمان ماكروفر شما تعمير و تحويل گردد.

5165165165161 تعميرات ماكروويو بوش

 

براي استفاده از خدمات حضوري ما مي توانيد از دو روش درخواست اعزام تعميركار ماكروويوهاي بوش را به ما اعلام نماييد، براي استفاده سريع از اين خدمات و اعزام تكنسين به محل شما مي توانيد با استفاده از شماره تلفن هاي ما در پايين برگه تماس مستقيم با تعميرگاه برقرار كنيد و يا از طريق تكميل فرم سفارش تعمير در محل اقدام به در خواست كتبي اعزام همكاران ما به محل خود كنيد، تا در سريع ترين زمان ماكروفر شما تعمير و تحويل گردد.

5165165165161 تعميرات ماكروويو بوش

 

تعمير ماكروفر بوش

تعمير ماكروفر بوش – BOSCH فقط با يك تماس به صورت فوري در منزل به دست تكنسين هاي مجرب و دوره ديده اتحاديه انجام خواهد گرفت.

.داراي مجوز رسمي در زمينه تعميرات تخصصي و اساسي برد مايكروفر بوش (مايكروفر BOSCH) از اتحاديه تعميركاران لوازم خانگي.

. مجهز به دستگاه تست اشعه جهت تشخيص اشعه هاي مضر مي باشد كه در صورت خروج اين اشعه هاي مضر صدماتي جدي به اشخاص وارد خواهد شد.

. فروش قطعات مايكروفر شامل مگنترون ، هاي ولتاژ و برد بنابر قيمت اتحاديه.

. با هدف كسب رضايت مشتري و با عمل به اصل مشتري مداري.

. كليه خدمات انجام شده در شركت تعميرات براي تعمير ماكروفر بوش – BOSCH داراي ضمانت سه ماهه از طرف اين شركت مي باشد.

نمايندگي تعميرات بوش با استفاده از تكنولوژِي برتر دنيا و با توجه به نياز مشتري به تعميرات ماكروويو بوش (ماكروويو BOSCH) پرداخته و با سرويس دهي در اسرع وقت و به تمامي نقاط تهران در خدمت شما مي باشد.

در ضمن نمايندگي تعميرات بوش آماده ارائه همكاري جهت تعمير برد به سرويس كاران و همكاران محترم مي باشد. جهت بهره مندي از خدمات اين شركت با ما تماس حاصل نموده و از تجربه فني تكنسين هاي ما در زمينه تعمير ماكروفر بوش – BOSCH بهره مند شويد.

خدمات پس از فروش بوش مايكروويو 

نمايندگي تعميرات ماكروويو بوش با دارا بودن پرسنل مجرب و دوره ديده و كليه امكانات سخت افزاري و نرم افزاري و نيز شعب متعدد در زمينه خدمات پس از فروش محصولات بوش و همچنين تعميرات لوازم خانگي به عنوان تعميرگاه مجاز بوش و نمايندگي تعميرات بوش (BOSCH) مفتخر است به طور شبانه روزي در راستاي تعميرات ماكروويو بوش ، تعمير لوازم خانگي بوش و خدمات پس از فروش لوازم خانگي بوش، ارائه دهنده بهترين سرويس با كيفيت مطلوب در كمترين زمان بوده است و با ارائه گارانتي 6 ماهانه، به طور شبانه روزي به صورت 24 – 7 يعني هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز پاسخگوي نيازهاي مشتركين عزيزمان باشد.

توضيح اينكه: اگر مدت ضمانت دستگاه شما به پايان نرسيده حتماً با شماره هاي مندرج بر روي كارت گارانتي خود تماس حاصل فرمائيد، در غير اينصورت نمايندگي تعميرات ماكروويو بوش و تعميرگاه مركزي تعميرات لوازم خانگي بوش به عنوان تعميرگاه مركزي بوش تعميرات ماكروويو بوش در تهران، همچنين تعميرگاه مجاز بوش در كمتر از 2 ساعت تعميرات دستگاه شما را به پايان خواهد رساند.

bosch-appliance خانه

قطعات اورجينال ماكروويوهاي بوش

تعمير مايكروويو و فر برقي بوش

مايكروويو بوش، يكي از محصولات باكيفيت اين برند نامدار جهاني است. اجاق‌هاي مايكروويو بوش كه به صورت توكار نصب مي‌شوند با ارائه‌ي روش‌هاي متنوعي براي پخت مواد غذايي، قادرند كار پخت و پز را براي شما ساده‌تر و دل‌پذيرتر كنند. رنگ جذاب و طراحي زيباي اجاق‌ مايكروويو بوش قادر است ظاهر آشپزخانه شما را زيبا و دلنشين كند. چرا كه جنس بدنه و رنگ نماي مايكروويو بوش مانند جنس مخزن آن از استيل ضد زنگ ساخته شده است.

انواع مدل‌هاي مايكروويو بوش داراي 8 تا 10 برنامه خودكار براي پخت مواد غذايي هستند. ضمن اين كه 4 برنامه يخ زدايي و 3 برنامه براي پخت و پز ارائه مي‌كنند. سيستم الكترونيكي مايكروويو بوش كاملا كاربرپسند است و درب آن با فشار يك دكمه باز مي‌شود. امكانات و قابليت‌هاي ارائه‌شده در مايكروويو بوش، اين وسيله خانگي را براي استفاده در منزل، محل كار، كافي‌شاپ‌ها و رستوران‌هاي كوچك بسيار ايده آل ساخته است.

از ديگر امكانات و مشخصات مايكروويو بوش مي‌توان به نمايشگر ساعت ديجيتال و درب باز شونده از كنار آن اشاره كرد. ضمن اين كه برخي از مدل‌هاي آن در طراحي خود داراي پنجره مشاهده داخل هستند. براي مايكروويو بوش، 5 سطح توان مختلف شامل 90 وات، 180 وات، 360 وات، 600 وات و 900 وات در نظر گرفته شده است.

صفحه نمايش مايكروويو بوش متني و رنگي است و اندازه آن 2.5 اينچ است. دكمه‌هاي مايكروويو بوش كنترل لمسي هستند. براي مايكروويو بوش روشنايي داخلي در نظر گرفته شده است، ضمن اين كه درب داخلي آن تمامي شيشه است.

از ديگر امكانات و قابليت‌هاي اجاق‌هاي مايكروويو بوش مي‌توان به عملكرد MW و گريل، دكمه اطلاعات، خاموشي خودكار، پيشنهاد دما، نمايشگر دماي حقيقي و كنترل گرمايش اشاره كرد.

ماكروفر بوش، دستگاهي است كه امكان پخت غذا با روش‌هاي حرارتي مختلف را براي شما فراهم مي‌كند. ماكروفر بوش با برخورداري از ظرفيت كافي، مي‌تواند نيازهاي شما را در خانه يا محل كار برآورده كند. معمولا صفحه نمايش كوچكي روي ماكروفر بوش قرار دارد كه قابليت كنترل به صورت لمسي/چرخشي را دارا است و مي‌توان حالت‌هاي مختلف پخت را متناسب با غذاي شما تعيين كند.

قابليت hot blest در ماكروفر بوش باعث مي‌شود هواي گرم باقدرت از محفظه دستگاه خارج شود و مواد غذايي به صورت يكنواخت و كامل پخته شوند، به علاوه قابليت ديگري مانند گريل كردن موجب مي‌شود مواد غذايي قرارگرفته در ماكروفر بوش برشته شوند. توزيع حرارت در ماكروفر بوش به گونه‌اي است كه از تمركز حرارت در يك نقطه جلوگيري مي‌كند بدين ترتيب گرما در همه جا پخش مي‌شود و پخت غذا به صورت يكنواخت صورت مي‌گيرد.

ويژگي سرخ كردن با روغن كم در ماكروفر بوش باعث مي‌شود بتوانيد با استفاده از ماكروفر بوش غذايي سالم براي خانواده خود تهيه كنيد. براي ماكروفر بوش قفل كودك نيز در نظر گرفته شده است كه خيال شما را از جهت ايمني براي كودكان راحت مي‌كند. با شماره تلفن نمايندگي تعميرات بوش تماس بگيريد.

توجه داشته باشيد كه اگر مي‌خواهيد دستگاه ماكروفر بوش شما در بهترين وضعيت از نظر كارايي و عملكرد باشد، آن را بر روي يك سطح صاف كه فاصله كافي با ديوار دارد قرار دهيد تا هوا به خوبي در اطراف آن جريان يابد.

ماكروفر بوش مي‌تواند عملكردهاي مختلفي مانند يخ زدايي، گريل، بخارپز، كانوكشن، پخت تركيبي و پخت سريع را براي شما فراهم آورد. ضمن اين كه آپشن سنسور رطوبت و وزن در ماكروفر بوش قابليت پخت هوشمند غذا را ايجاد مي‌كند و از هدر رفتن انرژي و زمان جلوگيري مي‌كند.

منبع: نمايندگي رسمي بوش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.