نمايندگي تعميرات بوش كولر گازي بوش در تهران

۴ بازديد

تعميرات كولر گازي بوش در تهران و تمامي استان هاي ايران را مي توانيد از اينجا درخواست نماييد تا با كمترين زمان تكنسين ها و تعميركاران ما در محل شما حاضر شوند، همچنين مي توانيد قيمت رقابتي كولر گازي هاي بوش را از ما بخواهيد تا با گارانتي اصلي و تحويل و نصب و خدمات پس از فروش به شما خدمت رساني كنيم، قيمت اسپليت اينورتر بوش را با گارانتي اصلي و خدمات پس از فروش ار ما بخواهيد.

همچنين با دريافت خدمات تعميرات كولرهاي گازي (Bosch) از نمايندگي هاي رسمي بوش مي توانيد اين اطمينان را داشته باشيد تا دستگاه شما با لوازم و قطعات اورجينال تعمير مي گردد كه تمامي اين قطعه ها داراي 1 سال گارانتي و خدمات مي باشند.

تعميرات كولرگازي بوش

تعميرات كولر گازي بوش در تهران و تمامي استان هاي ايران را مي توانيد از اينجا درخواست نماييد تا با كمترين زمان تكنسين ها و تعميركاران ما در محل شما حاضر شوند، همچنين مي توانيد قيمت رقابتي كولر گازي هاي بوش را از ما بخواهيد تا با گارانتي اصلي و تحويل و نصب و خدمات پس از فروش به شما خدمت رساني كنيم، قيمت اسپليت اينورتر بوش را با گارانتي اصلي و خدمات پس از فروش ار ما بخواهيد.

همچنين با دريافت خدمات تعميرات كولرهاي گازي (Bosch) از نمايندگي هاي رسمي بوش مي توانيد اين اطمينان را داشته باشيد تا دستگاه شما با لوازم و قطعات اورجينال تعمير مي گردد كه تمامي اين قطعه ها داراي 1 سال گارانتي و خدمات مي باشند.

تعميرات كولرگازي بوش

 

تعميرات كولر گازي بوش در تهران (bosch) همواره تمامي تلاش خود را براي ارائه خدماتي قابل اطمينان به مشتريان معطوف ساخته است، زيرا بهترين محصولات دنيا نيز اگر از خدمات پس از فروش يكپارچه اي برخوردار نباشند، قطعاً نتيجه كار، مشترياني ناراضي خواهد بود كه تمايلي به خريد هيچ يك از محصولات آن برند نخواهند داشت.

ما به‌خوبي درك مي‌كنيم كه در گرماي طاقت‌فرساي تابستان به‌هيچ‌عنوان نمي‌توان در ارائهخدمات پس از فروش بوش به مشتريان، كوتاهي نمود. پس با خدماتي در دسترس هميشه در كنارتان خواهيم بود.

۶ دليلي كه تعميرگاه مركزي بوش در تهران را از سايرين متمايز مي كند:

۱۲ ماه از بابت خرابي و تعميرات كولر گازي بوش خود نگراني نداشته باشيد. تمامي تعميرات شامل ضمانت ۱ ساله مي باشند.
زمان شما ارزشمند است. اعزام تمام تكنسين ها با زمان درخواستي شما براي سرويس دهي هماهنگ خواهد شد.
در طول دوره ضمانت يكساله نياز به پرداخت هيچ هزينه اضافي نيست. حتي هزينه اياب و ذهاب نيز در اين ۱۲ ماه كاملاٌ رايگان خواهد بود.
براي دسترسي و ارتباط هر چه سريعتر، ميتوانيد از راه هاي مختلفي همچون فرم درخواست آنلاين تعميرات، ايميل و شماره تلفن نمايندگي تعميرات بوش با ما در ارتباط باشيد.
تمامي قطعات مورد استفاده در تعميرات كولر گازي شما كاملاٌ اصل و شركتي ميباشند.
خروجي سالها برگزاري دوره ها و كارگاه هاي آموزشي تعميركاراني متخصص و با تجربه را به همراه داشته است.

قيمت كولر گازي بوش

اسپليت و كولر گازي ديواري بوش در دو مدل بايو فيلتر و سيلور و قابليت سرمايش و گرمايش در ظرفيت هاي متفاوت 9000 الي 24000 به بازار عرضه مي شوند. اسپيليت هاي سرد و گرم بوش، با تركيبي از نوآوري در سطح جهاني ، طراحي منحصر به فرد و عملكرد فوق العاده بي صدا، كيفيتي بي همتا و نهايت بهره وري از انرژي را براي خانه شما به ارمغان خواهد آورد. با تعميرگاه مركزي بوش تماس بگيريد.

سيستم كنترل از راه دور اين دستگاه با كاربرد فوق العاده آسان و برخورداري از گزينه هاي متنوع تنظيماتي همچون سيستم ”Auto –Start ” شما را قادر مي سازد تا محيط خانه خود را همواره در دمايي مطلوب و مطبوع نگه داريد. طراحي هوشمندانه و نوآورانه اين سيستمها و قرارگيري در كابين محافظ ضد گرد و غبار، نه تنها تميز كردن و نگهداري از اين دستگاهها را آسان مي سازد بلكه تداوم عمر مفيد و ماندگاري عملكرد بهينه آنها را نيز ضمانت مي نمايد.

سيستم فيلتر بيولوژيكي تعبيه شده در اسپيليت هاي بوش، با تصفيه خودكار تمامي ذرات گرد وغبار حساسيت زا، آلاينده ها و باكتري هاي مضر معلق در هوا، تنفس در محيطي سالم، مطبوع و عاري از حساسيت را براي شما و ساير اعضاي خانواده ممكن مي سازد. همچنين سيستم مولد يون منفي تعبيه شده در اين دستگاه ها با توليد و پخش يون هاي منفي انرژي بخش در هوا، لطافت، تازگي و نشاط آبشار ها وكوهستان ها را از آن خانه شما خواهد كرد.

اسپليت و كولر گازي ديواري بوش با ظرفيت هاي 9000 BTU مناسب براي فضاي تا 15 مترمربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 12000 BTU مناسب براي فضاي تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 18000 BTU مناسب براي فضاي تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 24000 BTU مناسب براي فضاي تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) در مدلهاي سرمايشي و سرد و گرم به بازار عرضه مي شود.

Gas-cooler-bosch تعميرات كولر گازي بوش

تعميرات كولر گازي بوش

نمايندگي تعميرات بوش كولر گازي بوش در تهران

تعميرات كولر گازي بوش در محل، پيگيري مداوم، راه هاي ارتباطي مختلف، و همواره به روز بودن اطلاعات تعميركاران ما و تعمير تخصصي برند بوش ميتواند تنها چند دليل براي جلب اطمينان شما باشد.

از نكات مهم ديگر ميتوان به زمان انجام تعميرات اشاره كرد:

قطعا زمان براي شما با ارزشترين ملاك براي انتخاب يك تعميرگاه مجاز بوش مناسب است. پس براي هر چه بيشتر شدن رضايت شما از ارائه خدمات، هماهنگ شدن كامل تعميركار با زمان انتخابي شما را در دستور كار خود قرار داده ايم.

و مهم تر از تمامي دلايل فوق: با هدف تسريع و صرفه جويي در زمان، با ايجاد ۲۲ شعبه تعميراتي در ۲۲ منطقه تهران، در هر كجا كه باشيد به شما نزديكيم تا بتوانيم در كمترين زمان ممكن براي انجام سرويس و تعمير كولر گازي بوش در تعميرگاه مركزي بوش ، كنارتان باشيم. همچنين براي انجام اين كار متخصصيني را اعزام خواهيم كرد كه به طور ميانگين ۸ سال سابقه تعميرات تخصصي كولر گازي بوش را در سوابق كاري خود دارند.

كولر گازي اينورتر بوش

كولرگازي بوش 24000 اينورتر از سري جديد كولرگازي هاي كم مصرف شركت بوش است . اين كولرگازي داراي 5 سال ضمانت نامه تعويض بدون قيد و شرط از تاريخ نصب توسط نماينده شركت هواي پاك ايران است همچنين داراي 120 ماه خدمات پس از فروش و 36 ماه خدمات طلايي است.

سري مگا اينورتر
داراي كمپروسور بسيار قدرتمند با قابليت تحمل در درجه حرارت بسيار بالا (65+)
مورد استفاده در مناطق گرمسيري ، حاره اي و معتدل
پرتاب هوا در چهار جهت
مكش سه طرفه جريان هواي گرم جهت سرمايش سريعتر و كارايي بهتر

Gas-cooler-boschirepair تعميرات كولر گازي بوش

تعميرات كولر گازي بوش

تعميرات كولر گازي بوش اينورتر

تعميرگاه مجاز بوش آماده خدمات رساني و سرويس دهي به كلي مناطق تهران با پشتيباني كامل و 24 ساعته و با كيفيت را دارا مي باشد زمانيي كه شما با با دفتر تخصصي و خدماتي ما تماس مي گيريد ما با توجه به نوع مشكل شما يكي از ماهرترين تكنيسينهاي فني خود را جهت تعمير دستگاه به منزل شما در همان روز اعزام مي كنيم .

اسپليت و كولر گازي ديواري بوش در دو مدل بايو فيلتر و سيلور و قابليت سرمايش و گرمايش در ظرفيت هاي متفاوت 9000 الي 24000 به بازار عرضه ميي شوند. اسپيليت هاي سرد و گرم بوش، با تركيبي از نوآوري در سطح جهاني ، طراحي منحصر به فرد و عملكرد فوق العاده بي صدا، كيفيتي بي همتا و نهايت بهره وري از انرژي را براي خانه شما به ارمغان خواهد آورد.

از جمله خدمات ما در زمينه نمايندگي تعميرات بوش و اسپيلت و كولر گازي مي توان به موارد زير اشاره كرد.

تعمير و سرويس كولر گازي پنجره اي ، اسپيلت ، كولر گازي ايستاده ، كولر هاي گازي اينورتر در كليه مناطق تهران . جابجايي ، نصب انواع مارك هاي كولر گازي تعميرات برد كولر گازي معمولي ، تعويض كمپرسور كولر گازي ، لوله كشي مسي توكار و روكار كولرگازي و اسپيلت ، شستشوي فيلتر و كندانسور و اواپراتور ( پنل ) با مواد مخصوص شستشوي كولر گازي ، رفع آبريزش از پنل كولر گازي ، سرويس ساليانه انواع كولر گازي و اسپيلت و خدمات كولر گازي اسپيلت كولر گازي بانه نصب برد الكترونيك همه كاره كولر گازي و…

قيمت اسپليت اينورتر بوش

براي اطلاع از آخرين قيمت هاي اسپليت اينورتر بوش با نمايندگي رسمي بوش تماس بگيريد. اين محصول داراي مشخصات زير است.

تعميرات كولر گازي بوش

كولر گازي DC اينورتر بوش

ظرفيت سرمايش : 30
ظرفيت گرمايش : 30
كلاس انرژي ++A
شرايط كاركرد محيطي در مناطق حاره اي و معتدل T1 و T3
نوع سيستم DC inverter
65% كاهش مصرف انرژي
قدرت تحمل كمپرسور تا دماي بالا 65C+ و زير صفر (15C-)
داراي كيت برد اينورتر
نوع مبرد گاز R410A
نوع كمپروسور روتاري
پرتاب هواي چهار طرف
DEfrost
عملكرد هوشمند دستگاه
سيستم سه بعدي كنترل دماي محيط
مجهز به سيستم تصفيه هواي خانگي
مكش سه طرفه جريان هواي گرم جهت سرمايش سريعتر و كارايي بهتر
پنج سال ضمانت
پنج متر لوله و كابل رايگان
ساخت كشور اسلووني

منبع: نمايندگي تعميرات بوش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.